Hungarian Molecular Life Science Conference 2021

5-7 November 2021 | Hotel Eger Park

Registration, fees

Felhívjuk figyelmét, hogy a rendezvényen való részvétel a hatályos járványügyi szabályozások értelmében, jelen pillanatban védettségi igazolványhoz kötött. Kérjük ezt a jelentkezés során vegye figyelembe. A rendezvényekre vonatkozó szabályozások változásáról a weblapon a későbbiekben is be fogunk számolni.

Pre-registration is available in the official congress database. If you would like to be informed on the latest news, please do not hesitate to sign up now. All participants wishing to attend the conference should register online, preferably before 15 September 2021.

Registration fees (incl. VAT) Early fee
before 15 September
Late fee
after 15 September
Reg. fee for junior researchers*  56 000 Ft  64 000 Ft
Reg. fee for senior researchers**  75 000 Ft  80 000 Ft
Reg. fee for industrial participants  80 000 Ft  85 000 Ft
Reg. fee for exhibitors
(who owns a booth)
 51 000 Ft
Reg. fee for Accompanying persons  40 000 Ft

*Junior researcher: Ph.D. and university student, or researcher under 30;
*
*Only for participants with academic background

Registration fees include:

  • Admission to the scientific sessions
  • Admission to the exhibition
  • Welcome reception
  • Banquet dinner
  • Coffee breaks
  • Lunches
  • All registration fees include VAT

Accompanying persons’ registration fee and exhibitor’s registration fee is not valid for admission to the scientific part of the Conference, and these fees do not include conference materials, only meals and social events.

We would like to call your attention, that only registered participants, or registered accompanying persons are allowed to enter lunch areas and the evening programmes. Visitors without badge are not allowed to enter the above mentioned programmes.

ONLINE REGISTRATION AND ROOM BOOKING

Terms and conditions of participation

Advanced online registration is a condition of participation in the conference. During the online registration you should accept the terms and conditions of participation as well as the terms of cancellation written on this website. The registration fee/accompanying person’s registration fee includes entertainment allowances, such as catering services, reception, dinner etc. In the final invoice the amount of these services will be indicated as intermediary service.

Information of Hungarian participants (in Hungarian): Részvételi feltételek és számlázási rend

A konferencián részt venni előzetes online regisztrációval lehetséges. Az online regisztráció alkalmával a résztvevők elfogadják az ezen a weboldalon meghirdetett jelentkezési és lemondási feltételeket, ezáltal írásos szerződés jön létre. A megrendelt szolgáltatásokról a Diamond Congress Kft. számlát állít ki. A regisztráció alkalmával kérjük, a számlázási adatokat pontosan megadni. A hatályos rendelkezések értelmében a 100,000 Ft-ot meghaladó ÁFÁ-t tartalmazó számlának a vevő adószámát kötelező tartalmaznia, kérjük ennek megfelelően kiállítani a számlázási címet. Hivatalos számlát annak az intézetnek a nevére tudjuk kiállítani ahonnan a pénz beérkezett. Magánszemélytől érkező befizetés esetén a magánszemély nevére és címére kell a számlát kiállítani.

Amennyiben megrendelésszámot, PO számot, projektszámot vagy egyéb, a számlára egyedileg jellemző azonosítószámot kell feltüntetni a számlán, a szervezőknek ezt haladéktalanul jelezzék, mert számlakiállítás után a bizonylatokat módosítani nem áll módunkban.

A részvételi díjban szereplő étkezési költség illetve kulturális vagy társasági program (kávészünet, fogadás, bankett, stb.) minden esetben közvetített szolgáltatásként külön feltüntetésre kerül a számlán. Az SZJA tv 70§ (1) bekezdés alapján ez egyes meghatározott juttatásnak minősül a kifizetőnél, mely alapján ő köteles megfizetni az étkezést terhelő adókat. Ebben az esetben a kifizető szolgáltatást igénybe vevő cég/intézet. Ettől eltérni a törvényi szabályozás alapján nem lehet. Kérjük a pályázati pénzkeretekből részvételi díjat fizetőket, hogy előzetesen tájékozódjanak a pályázati kiírások feltételeiről, mert az étkezési költségek információja a számlán kötelező számlaelem ebben az esetben is.

Szállásköltség, amennyiben van ilyen megrendelés, szintén mint közvetített szolgáltatás kerül számlázásra. Az általános szerződési feltételeket lásd itt.

Cancellation policy of registration made after 5 October, 2021

All the cancellations and changes must be sent to Diamond Congress Ltd. in written form. All refunds will be processed after the Conference. Please send your exact bank account details in the written cancellation. The organisers would like to call your kind attention that 100% reimbursement is not possible in case of any cancellation caused by any reason. The administrative charge of 15% is applicable in each case.

Refund of the registration fee will be made as follows:

  • 85% refund ( administrative fee is 15% ) in case of cancellation received before 5 October, 2021
  • 50% refund – in case of cancellation received between 6-22 October, 2021
  • No refund – in case of cancellation, received after 22 October, 2021

Payment

All payments should be made in HUF. All charges due to bank transfers have to be paid by the sender. In any case please bring the proof of payment with you to the registration desk.

For HUF payment: Diamond Congress Ltd. – Hunlifesci2021
Raiffeisen Bank Zrt.
Address: H-1015 Budapest, Széna tér 1/a.
Bank Account Number
12010154 00175156 00100004

Deadlines

2021
10 Sept

Exhibitors’ registration

15 Sept

Abstract submission deadline

15 Sept

Early bird registration fee’s payment

15 Sept

Recommended hotel booking

30 Sept

Notification on abstract’s acceptance

30 Sept

Cancellation with -15% penalty

5 Nov

Conference & Exhibition